Homecoming!!!! ahaks.. lepas aku tgk trailer dier... erm.. mcm ala2 Obsessed jer! Niche!! byk sgt da cte nie dlm pasaran... but, hope cte nie best la! i love Jessica Stroup (Silver in 90210).. dier nie cantik sgt! hehe.. bila la cte nie dimainkan kat cinema ekh? xsbr lah plak.. haha.. byk pulak aku post pasal movie nie.. sorry guys...! :P btw, trailer dier... huuuuuuuuuuuuuu.. meremang bulu roma! try la tgk... :)



